Nes kommune
Vi søker etter deg som ønsker å jobbe helgevakter i hjemmetjenesten. Vi ønsker kolleager som utfører jobben med arbeidsglede og engasjement, som er fleksible og arbeidssomme. Passer denne beskrivelsen til deg? Da er avdeling 2 i hjemmetjenesten, Nes kommune, plassen for deg!
I hjemmetjenesten er vi med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til pasienter og brukere i deres eget hjem. I takt med utviklingen i samfunnet, øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre og det gir en unik mulighet til å bruke fagkompetanse og tilegne seg god erfaring. Oppgavene du tildeles tilpasses etter erfaring og kompetanse. Vi ivaretar basale pleiebehov og utfører prosedyrer, vi følger opp pasientene i en stabil hverdag og vi fanger opp akuttsituasjoner og endringer i tilstander. Arbeidsoppgavene varierer og vi har tverrfaglig samarbeid både internt og eksternt. Du vil få tilpasset opplæring etter behov og tildeles en fadder som følger deg opp i startperioden. Hos oss jobber vi i team og selv om de fleste oppdrag utføres selvstendig, er det alltid en erfaren ansvarsvakt eller sykepleiekoordinator som kan trygge deg og veilede deg mens du blir kjent i jobben. Vi har utviklet en kompetansetrapp som gjør at du får en tydelig oversikt over hva som forventes av deg og en kompetanseplan for å nå de målene. Vi har et godt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og vi hjelper hverandre.
Arbeidstiden er på dag og kveld, på lørdager og søndager, og du kan velge om du ønsker å jobbe annenhver helg eller hver tredje.
I tillegg til at hjemmetjenesten er en spennende og god arbeidsplass med varierte oppgaver, kan vi friste med gåavstand fra Årnes togstasjon for de som bruker offentlig transport og gratis parkeringsplasser rett utenfor bygget vårt for de som kjører egen bil.
Vi ønsker to referanser der minst en av dem er lederreferanse. Søknadsteksten vil være en viktig del av den innledende evalueringen av kandidatene. Oppstartsdato kan avtales, men vi ønsker gjerne tiltredelse så raskt som mulig.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Helg
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 28.05.2025
Tiltredelse: 02.06.2025
Arbeidssted: Nes kommune, hjemmetjenesten
Kontaktpersoner:
Christina Hoem
tlf: 48261943
Hjemmeside:
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Tilbake til søketSøk her Tilbake til søketSøk her
Del stillingen
Nes kommune
Årnes
May 28 ,2025